عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

..............

1392/9/20 15:44
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من.........

من برگشتم باکلی دلشکستگی ..........

مشهد که بودم همه اش یاد خاله هایی بودم که خدا بهشون نی نی نداده و مثل من ارزوی مادر شدن دارند همه اش واسه اونا دعا کردم انشالله امام رضا خودش ضمانت کنه و دعاهامو براورده کنه....

عزیزم یادته گفته بودم با مامانم که بشه مادرجون شما میرم مشهد؟ مامانی گلم اونجا همه اش به فکر تو نی نی خاله که اونم میخواد مثل من از ماه بعد اقدام کنه بود و همه اش واسه شما دوتا فسقلی سوغاتی میخرید.......کلی لباسای خوشکل و ناز واستون خریدند دستشون درد نکنه..... انشالله دوتاییتون به سلامتی و خوبی به دنیا بیایید و بپوشیدشون..... ولی عزیزم بعد که دنیا میایید همه فکر میکنند شما دوقلو هستید آخه همه لباساتون کپی همدیگست...... از هر لباسی مامانی 4 تا خرید دوتا دخترونه دوتا پسرونه....

الهی فدات بشم نانازی من که هرچی میگذره حس میکنم داری بر میگردی.....

عزیزم بابایی 20 روز دیگه قرصاش تموم میشه یعنی انشالله ماه بعداگه خدا بخواد میتونیم بریم واسه اقدام....

فدات بشم عشقم دلم بدجور تو را میخواد .... دلم بوسیدن و نوازش کردنتو میخواد.... گرمای وجودت را میخواد...... کاش خدا هرکی هرچی ازش میخواد بهش بده و به من تو فقط و فقط تو را بده آمینقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
20 آذر 92 19:26
سلام دوستم زیارت قبول چرا دلت بشکنه عزیزم ؟ چقدر خوبه که برای همه منتران نینی دعا کردی انشاالله به زودی همه حاجت روا شن الــــــهـــــی آمــــیــــــن دست مامان گلتم درد نکنه گلم این و به فال نیک بگیر ایشالا قراره به همین زودیا نینی گلت بیاد توو دلت و بشین و اون لباسای خوشجل و تنش کنی مرسی عزیزممممممممم انشالله به زودی نی نی تو هم بیاد توی دلت
مامان الناز
22 آذر 92 1:35
سلام دوست عزيز خوبي رسيدن به خير زيارتت قبول ايشالاه به همين زودي حاجتت و مي گيري من مطمئنم
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم انشالله هرکسی هر حاجتی داره خدا حاجتشو بده
ایدا
26 آذر 92 13:15
دست مامان مهربونت درد نکنه. دست خودت هم درد نکنه که سلام ما رو به امام رضا رسوندی و دعا کردی .ایشاالله که نی نی نازت زودی میاد تو دلت.
مامانی
پاسخ
مرسی ایدا جوووونم دست تو هم درد نکنه عزیزمممم که همیشه میایی و سر میزنی دوستم و به یادمی انشالله که زودی نی نی تو هم بیاد توی دلت
ســــــــــــــــحر
27 آذر 92 1:22
سلام عزیزم زیارت قبول گلم انشاالله همه ماها مامان میشیم پیشم بیا
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم که سر زدی انشالله که خیلی زود همه ما مامان بشیم
مامان الناز
29 آذر 92 0:01
سلام عزيزم خوبي خبري ازت نيست نگرانت شدم ايشالاه هر جا كه هستي خوش باشي [ماچ
مامانی
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنونم ازت ببخش این روزا کمتر میومدم نت ممنون که به یادم بودی حتما میام وبلاگت